Flåsarn- -

Lite update..

Löning i morgon.
JIPPII HURRAAAAAYY! ... hade jag sagt om det inte vore för att jag inte får hela lönen!

Idag har jag spenderat 2 timmar på att jaga tanten på löne enheten för att höra med henne om min lön.
Allt löste sig tillslut och jag får i alla fall resten 13:e November, kan ju vara skönt att ha lite pengar då också liksom.

I morgon då,Tisdag, en vecka sedan jag gjorde piercingen i septum.
Har en del planer för i morgon faktiskt.

*Städa
*Åka med Maya till min mamma
*Bli hämtad av Ante
*Åka till IKEA
*Äta skräpmat
*Handla på antingen Coop eller Willys
*Myskväll..

Vi ska få vara barnlediga tills på Onsdag eftermiddag, förstår ni vad skönt det känns?!
DÄRFÖR ska vi unna oss lite vardagslyx i morgon :)

Vi skulle ha åkt och köpt 2 soffor av en kompis i morgon också, men nu blir det inte så eftersom att han sålde sofforna i Fredags till någon som ville betala tusen spänn mer än oss.. lite surt känns det, men å andra sidan så spar vi in 2000:-

Nä nu ska jag glo runt lite på nätet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0