Flåsarn- -

Negerbollar och matlagning =not for me!

 

 

 






Om 1 vecka så fyller mina två älsklingar år, dvs Andreas och Maya.
För er som inte visste det så föddes Maya på sin pappas 20 årsdag för 2 årsedan.
Lycko träff va? ;)

Känner mig lite stressad nu över deras födelsedag;
*Hur ska dagen börja?
*Vad ska jag baka och bjuda på?
*Vilka kommer på fredagen?
*Vilka kommer på lördagen?
*Hur mycker presenter ska vi köpa till Maya
osv..

Det där med bakningen alltså, jag är kass i köket, både vad gäller matlagning och bakning.
Jag suger hästk*k i köket!
Saker som jag bakar blir aldrig som jag har tänkt mig..fast visst, vissa saker kan jag göra utan större problem.. men tro mig när jag säger att även negerbollar(nej jag tänker inte sluta använda det ordet) kan bli misslyckade när jag gör dom.
Inte blir det bättre när man är kompis med en brud som älskar att baka och laga mat, och som gör det SUPER BRA dessutom.. man får ju lite prestationsångest om man säger så.

Och matlagning, haha.. ja, jag använder mig av hela köket.. även tapeterna kan få lite mat på sig..
Men maten blir oftast uppskattad av både karl och barn, som tur är.

Alla män som vill ha en kvinna som kan laga mat kan ju försöka undvika kontakt med mig.


Kommentarer
Postat av: Fia

Du får be henne om hjälp då..betala en liten slant och slippa böket själv=)

2009-10-02 @ 18:55:41
http://zophiaa.blogg.se/
Postat av: ellen

haha.. man behöver ju inte vara bra på allt.

2009-10-02 @ 20:02:15
http://ellencsordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0