Flåsarn- -

Vänligen respektera mitt humör idag tack!




Jag-06

Alltså förlåt men jag har en jävla skitdag i dag!

Jag behöver städa men orkar fan inte lyfta ett finger!
Har iaf gjort pyttelite här hemma.. men det är så lite att det inte ens räknas!
Dock lär jag ta tummen ur röven och sätta i gång på riktigt!

Idag vill jag helst bara ligga nerbäddad,helt ensam och glo på någon sorglig film!
Eller ännu bättre.. skulle sitta fint att ligga väl nergrävd i en grop.
Pappa jobbar ju som "dö´grävare" så kanske kan fråga han om han har lust att gräva en fin liten grop åt mig och efter att jag har lagt mig där så kan han kasta över all jord igen, och nej, jag vill inte ha några blommor, jag hatar blommor.

Eller så kanske jag borde följa med min vän A ut på en fisketur så kan han få använda mig som bete?
Fast iofs, finns väl ingen gädda i världen som vill ta en tugga på mitt fläsk? hade kanske funkat bättre om vi bodde nära medelhavet.

Denna dag kommer fortsätta att vara negativ.. det lovar jag. Jag kommer fortsätta lyssna på arg musik samtidigt som jag gråter över hur jävla jävligt mitt liv är just nu idag ;)

Synd om mig, eller hur?


Fuck off då.. eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0