Flåsarn- -

Tänkte starta en liten insamling..



Ja, liksom... jag har väldigt sällan tid för att sitta vid datorn eftersom att min käre sambo oftast sitter här och därför blir min blogg väldigt lidande allt som oftast.
Så, det vore ju perfekt med en liten insamling!

Alltså, jag drömmer,spar och drömmer ytterligare om en bra laptop som jag kan använda var som helst, när som helst utan att behöva bråka med en grinig karl.. det tråkiga är att pengarna tryter och den där laptopen är ännu bara en dröm som nog aldrig kommer gå i uppfyllelse.
Med  insamlingen menas då att ni kan skänka en mindre summa, ca 20 kr, tillslut så kanske det blir tillräckligt till en dator?

För ni vill väl inte att jag ska sluta blogga va? va? va?

;)  Puss

Kommentarer
Postat av: Jossan the one and only ;P

Åh vad jag tycker du gör rätt i det och åh vad jag förstår dig!

Skulle göra vad som helst för en liten bloggdator i princip så man kan blogga jäämt! Typ till och med slicka mellan någons tår, men ingen nappar på den idén, så jäkla taskigt! :P

2010-04-11 @ 21:32:35
http://thepinkcow.blogg.se/
Postat av: Ida

ha, "Fjäsk Lina"..hur ofta avslutar du ett inlägg med "puss" egentligen? :-P :-P



Blev Mayzan nå glad över skorna då? :-)

2010-04-12 @ 13:17:08
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0