Flåsarn- -

Att kontrollera sina drömmar.

Har i några dagar haft en dröm där jag befinner mig i ett stenhus. Jag har ett litet kök och ett stort kök.
På gården pågår det någon sorts handel där jag har funnit en fin kaffekanna som jag vill ha, men hur jag än gör så lyckas jag inte få upp kannan från bordet.
Det lilla köket i stenhuset lyckas jag aldrig att få rent medans resten av rummen och det stora köket är skinande rent.
I drömmen bor jag med en mörkhårig ung man, som jag inte har fått se ansiktet på.

Varje morgon vaknar jag och inser att jag inte har drömt färdigt ännu så på nätterna när jag ska sova så försöker jag att bestämma att jag ska drömma om just det där huset igen.
Jag har lyckats.

Det är otroligt spännande, men vad säger drömmen egentligen?


Kommentarer
Postat av: Tess

Vart redigerar du dina bilder ?

2010-08-11 @ 20:03:37
Postat av: Flåsarn-En tigermamma med humor!

Tess: Jag har laddat ner Picasa, ett enkelt bildredigerings program utan en massa avancerade finesser.

2010-08-11 @ 20:06:33
http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart laddar du ner de ?

2010-08-11 @ 21:41:09
Postat av: Karin

Coolt, vill höra fortsättningen på vad du drömmer mera!

2010-08-11 @ 21:52:21
Postat av: Flåsarn-En tigermamma med humor!

Tess: Googla på Picasa så kommer du hitta nedladdningen :-d



Karin: Kommer säkert berätta mer :)

2010-08-11 @ 22:12:14
http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Katrin

låter spännande det där... jag har lyckats komma på mitt i vissa drömmar att jag drömmer och liksom blivit medveten. då har jag kunnat fortsätta drömma och bestämt vad som ska hända. i en dröm var jag i slagsmål med nån... och jag kom på att jag drömde. då såg jag till att hon fick en stor sten i huvet... var den kom ifrån vet jag inte men det var skoj hehe. prescis som på tecknat =)

2010-08-11 @ 22:41:34
http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Tess

Det nedladdningsprogrammet har jag också :)



Då kan jag tipsa dig om ett annat enkelt roligt program: Photoscape. Super enkelt och kul!

2010-08-14 @ 09:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0