Flåsarn- -

Blablablalblalba

Imorgon är det Fredag och det är väl inget speciellt egentligen förutom att man får barnbidraget.
Har tänkt köpa någon födelsedagspresent åt Maya redan nu trots att hon inte fyller år förren i Oktober, men det skadar väl inte att vara ute i tid?
Annars köper vi oftast allt bara någon dag innan hennes födelsedag.

Har fått en del tråkiga besked idag och både jag och Andreas har mycket ångest och tankar i våra kroppar nu men vi försöker se positivt på det hela, även om det är svårt.

Jag längtar tills på lördag nu, då får jag träffa min lillasyster Rebecca, käka en bit mat och kika runt i affärer, i fred.
Maya ska få vara hemma hos sin morfar och Catarina medans och det tackar jag för eftersom att det är väldigt sällan som jag och Rebecca får träffas utan att en massa personer i våran omgivning vill ha uppmärksamhet.
Min syster har haft det jobbigt nu senaste tiden pga att hennes pojkvän valde att avsluta sitt liv här på jorden, och imorgon är det hans begravning. Så jag känner att detta, "ensamtid" för henne och mig skulle vara något positivt, ett tillfälle att tänka på något annat och skratta lite.

Nåja, nog om det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0