Flåsarn- -

Anmäld!

Min blogg har tydligen blivit anmäld!
Personen i fråga som har gjort det har själv skrivit om det på sin blogg och känner sig nog väldigt stolt.

Som sagt, detta är min blogg. Här skriver jag om vad jag vill, när jag vill och hur jag vill.
Om du sedan tar åt dig är inte mitt problem.
Jag har inte nämnt ditt namn i något inlägg.. men.. om du kan anmäla mig så kan jag anmäla dig också.

Vill du hålla detta på dagisnivå?

Du kan inte anmäla allt du anser är fel.
Tänk lite längre när du läser, läs mellan raderna så ska du se att det jag har skrivit inte är så farligt.
Jag skriver med glimten i ögat och har inte för avsikt att såra någon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0