Flåsarn- -

Det var dom där skavsåren mellan benen som fick mig på fall!

Maya somnade för ca 10 minuter sedan..med andra ord så klev hon upp från sängen efter senaste inlägget.
Känns rätt bra egentligen att hon somnade så sent för då kanske jag får sova lite längre imorgon och va fan.. det är ju för sjutton sommarlov.Klart man får sova då!

Men vi får inte sova allt för länge, tänkte att vi skulle ta 10.40 bussen till IKEA och Köpis.

Jag är lite smått avundsjuk på grannen lär jag säga...under bara någon dag så har hon fått upp grunden till ett staket och fixat med lite stenplattor och med dessa gjort en liten väg in på uteplatsen.
Vi borde liksom också sätta igång med ett sådant projekt snart, men det dröjer väl... Andreas är väl inte direkt så duktig på att bygga staket skulle jag gissa.
Men snart så hoppas jag att vi får lite hjälp i allafall.
Måste bara köpa lite brädor och skit först.

På tal om Andreas..

Den 2/7 så firar vi 4 års förlovning, fan vad tiden har gått fort... känns som om att det var igår som han låg naken med skavsår mellan benen i sängen i våran lilla 1:a och gav mig ringen på fingret.
Japp, ni läste rätt...
Det var väldigt varmt den sommaren och Andreas jobbkläder från Sandvik var kanske inte dom bästa att bära i den värmen, så det resulterade i skapliga skavsår på låren.
Jag minns det så väl hur han låg där med benen brätt isär och frågade om vi skulle ta på oss ringarna.
Senare den kvällen så gick vi ut och åt på Brända Bocken, men vägen dit från bussen var rätt pinsam.. Andreas gick inte normalt, han kunde liksom inte det pga smärtan... jag skämdes ögonen ur mig och var noga med att gå 2-3 meter bakom eller framför honom.
Det vart trots allt en mysig förlovningsdag och jag hoppas att 4 årsdagen blir minst lika mysig.
Jag har planerat lite smått att vi ska gå ut och äta på en restaurang och sedan sätta oss på en uteservering någonstans i Gävle, bara för att få lite kvalitetstid tillsammans. Det är inte ofta man får det liksom..
Nu fattas det bara en barnvakt....

To be continued..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0