Flåsarn- -

Nä men så trött vi vart!

Förlåt för dåligt bloggande idag men alltså,när vi kom hem från stugan så var vi så trötta att ingen orkade göra något.
Ante och Maya somnade tidigt (Ante är vaken nu dock) och jag passade på att städa undan allt stök.

Hade ju lovat er bilder från midsommar och helgen, men jag får visa dom imorgon istället eftersom att jag inte har bilderna på denna dator och den stationära är upptagen av min älskling.
Så imorgon när jag vaknar så ska jag slå på stationära och blogga därifrån, håll ut!

Vi har lite planer för morgondagen iaf, vi funderar på att åka till Furuvik och köra en heldag där med djur,karuseller och förhoppningsvis bad.
Bäst att passa på när Ante ändå har ledig vecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0