Flåsarn- -

Nu måste jag dumpa Andreas, på allvar!

Sitter i köket just nu... det är typ kolsvart här inne, det enda som lyser upp liiiite är dataskärmen och gatulampan utanför fönstret.

Funderar på att krypa ner i sängen bredvid Maya när som helst.. måste ju kliva upp tidigt imorgon och fixa till här hemma lite grann så att vi om det är fint väder kan spendera hela dagen på badplatsen här i närheten.

Andreas är i Sandviken och festar med sitt skiftlag(?) från Sandvik, dom skulle käka mat osv tidigare på kvällen.. jag förmodar att Ante njuter för fullt av ölen som han dricker. Föressten så kommer han inte hem i natt...
NEJ!
FAN!
Nu måste jag dumpa honom!
Han får ju inte vara ute och ha roligt och sedan inte komma hem!

Skoja bah... han ska sova hos sin mamma i natt. Skönt som fan om jag får säga det själv.Det innebär alltså att jag slipper en himla massa tjafs imorgon.


Kommentarer
Postat av: Johanna*

varför får inte han ha roligt? :p

2010-07-05 @ 17:58:46
http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0