Flåsarn- -

Sommarfester och datorer som är hungriga på skit.

Har varit på sommarfest på Mayas dagis idag, det var trevligt.
Barnen lekte och sjöng så fint.
Jag och Maya hade med oss Rebecca och Lova (mina systrar) eftersom att pappa Andreas jobbade..fika hade vi såklart också med oss.

Tanken med detta inlägg var att jag skulle slänga in några bilder från sommarfesten.. men eftersom att våran dator har gått och ätit skit och inte är sig lik sedan dess så funkar det inte.
Jag slänger in bilderna sen i stället.

Annars då? Jo tack, det är väl bra.. hörde ett litet klirr i kassan på förmiddagen, så då fick jag ett sånt där stort och drygt smile i ansiktet som inte går att torka bort.


Bjuder på en gammal bild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0