Flåsarn- -

Jag älskar smärtan av nålar mot huden..

På Torsdag så smäller det!
Jag ska ÄNTLIGEN få lägga mig under nålen igen för första gången på ca 2 år tack vare vinsten hos RockNRolla-tattoo.

Om jag säger att jag inte är nervös, då ljuger jag..klart som fan jag är nervös, jag ska ju tatuera mig, utsmycka min kropp med mer konst.
Och är det något jag älskar så är det att känna när nålen nuddar huden och tatueraren drar de första strecken.

Just nu så har jag bara 4 tatueringar, varav 3 är på mina underarmar, den fjärde har jag på foten/ankeln.
Jag hade planer först på att göra denna nya som ett "chestpiece", alltså ha den på bröstet.. men ångrade mig rätt snabbt igen och tänker nu sätta den på höger överarm, tror den blir bäst där.
Har hittat en bra bild som tatueraren kan gå efter när han ska skissa upp just MIN tatuering, jag vill ju inte ha exakt som på bilden.. han får ganska mycket fria händer och tanken är ju att jag ska kunna komma tillbaka och bygga på den.

Fan vad jag är kass på att skriva idag egentligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0