Flåsarn- -

Jo men vi stal våran soffa från en pundare..

Stod och lagade mat med en gallskrikandes och ilsken liten skitunge klängandes vid mitt ben..Mitt i alla stress så kollade jag telefonen..oops, 15 missade samtal!

Min mamma stod för de mesta samtalen...
Medans jag kollade vilka de andra var så ringer mamma, igen.
Denna gången så svarade jag..

-Vet du vad jag har gjort Lina?
-Eh näe..
-JAG HAR KÖPT EN SOFFA ÅT ER!
-Öhh..jaha? haha..
-Ja, den kanske inte är jätte fin men den duger tills ni köper nå annat.


Mamma är bra snäll så där hon. Jag är jätte tacksam även om soffan inte är fin..  men just nu i detta läge så anser jag att vad som helst är finare än soffan vi har nu.

Soffan som står och tar uppe lite plats här hemma ser förjävlig ut, typ som om att någon var hungrig, stoppade in hela soffan i käften, tuggade och spottade ut för att sedan, stoppa in den i röven och skita ut den igen.
Den är som hämtad ur en skräckfilm med tanke på de hål som har blivit i skinnet, jag lovar er.. sittar man i våran soffa så blir man rädd och tror att man ska ramla rakt ner i stoppningen på soffan.
Det ser ut som om att vi har gjort inbrott hos en pundare och snott soffan, att soffan har fått smaka på kanyler av alla dess slag.
FAN VAD SKÖNT DET SKA BLI ATT SLÄNGA RÖVHÅLET!

Nu ska jag röka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0