Flåsarn- -

Några ord till en viss anonym..

Du verkar vara besatt av mig?!
Du har följt min blogg i över 1 år snart och du började med trevliga kommentarer som allt eftersom har blivit mer och mer otrevliga.
Den senaste kommentaren om att jag skulle,med dina egna ord, " gå och bränna ner ett till hus" gjorde verkligen så att bägaren rann över.

Vad är ditt problem?! Något måste det vara iaf!

Hur fan kan man sitta och skriva något dylikt om en person som genomgick en av de största trauman en person kan genomgå i sitt liv?!
Jag förlorade ALLT utom min familj i den branden!

Kom ihåg idiotfan att jag vet ditt namn!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Borde gå att ta reda på vem det är. Ge mig ip nummret så ska jag prata med en kille jag känner.

2010-03-25 @ 10:16:21
Postat av: Nicole

Vad är det för idiot? :/

2010-03-28 @ 01:24:46
http://niickis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tråkigt det där med barnden i Valbo. Min föräldrar kände ju han som ägde huset, om det nu var din pappa vet ju jag inte eftersom jag inte är insatt i det och inte bryr mig så mycket. Det var ju en riktigt tur att familjen klarade sig! men olyckligtvis så klarade sig ju inte djuren...

2010-03-29 @ 11:12:05
http://JennyEngberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0