Flåsarn- -

Rakar du dig så åker du ut!

Ja, så lät det nyss när Ante släppte bomben, den där otroligt jobbiga bomben...att han ville raka av sig skägget.
Han släpper den där bomben ca 1-2 gånger per år och jag blir alltid lika arg och ledsen.

Denna gång så hotade jag med att packa hans väskor och kasta ut honom, men han tog inte hotet på allvar så han står just nu, i skrivande stund, inne i badrummet och rakar sig.

Jag kommer inte kunna se på min karls ansikte förren om 2-4 veckor, MINST!

JÄVLA GUBBE!

// Skäggdyrkaren!




Kommentarer
Postat av: Ida

Har en tävling nu som jag tycker borde intressera dig liiite :-P

2010-03-16 @ 13:35:14
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0