Flåsarn- -

Svar på kommentar!

Först tänkte jag inte bry mig, tänkte låta denna kommentar få glida undan.. men jag ångrade mig.





Jag vill börja med att säga att hon INTE heter Maja, om du är läskunnig så hade du vetat att min dotters namn stavas M-A-Y-A.
Sen vill jag fortsätta med att fråga dig din fegis varför i helvete det är synd om Maya?
Vad gör så att du tycker synd om henne?
Har hon inga kläder? Ingen mat på bordet? Inget tak över huvudet? Har hon missbrukande föräldrar? Får hon inte den vård hon behöver? Blir hon inte älskad av mig och hennes pappa?

Jag vill gärna veta DINA åsikter till varför du skrev som du gjorde.
Jag är inte förvånad över att du är anonym, tror knappast du hade sagt så där till mig mellan fyra ögon, eller?!

Min dotter lider ingen brist på något. Hon har kläder i överflöd, ett eget rum, mat på bordet och tak över huvudet.
Vi älskar henne högt, hon är våran prinsessa. För det mesta får hon det hon pekar på och skulle hon vara sjuk eller ha gjort illa sig så är det första jag gör att ringa till 1177 dvs sjukvårdsupplysningen eller Hälsocentralen.
Vi är noga med att hon får en så bra uppväxt som möjligt och vi skulle aldrig sätta oss själva före henne, hon är vårat allt, ett efterlängtat barn.

Vill du mig något så är det bara att du hör av dig.
Hoppas du mår bra i dig själv och kan sova gott om nätterna, det hade inte jag gjort om jag vore du och skrev sådana saker.
Ta en titt på dig själv och ditt liv, är du så bra som du verkar tro?

Sen kan du lika gärna gå och dö eller något.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag vill bara säga att jag tycker du är superhärlig, och verkar vara en fantastisk mamma. Jag skulle vilja ha lite mer av ditt jävlaranamma! :)

2010-03-11 @ 12:53:53
Postat av: linda

säger bara: SVENSKA AVUNDSJUKAN!! mår någon för bra så blir folk avundsjuk och vill förstöra det..

2010-03-11 @ 13:10:39
Postat av: Ellen

men vilken jävla omogen människa!!! hon vet att de är din svaga länk, hon kan inte komma med nå bättre så drar hon in ett oskyldigt litet barn. vilke jävla idiot!!! hatar sånna människor, som mår dåligt själv.. fy fan

2010-03-11 @ 13:15:53
http://truelovemate.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Man blir härdad med tiden och inser att det bara är nördar som skriver skit bakom anonymitet. Sådana fula, grå människor som inte vågar prata med folk ute i verkliga livet. Patetiska störda jävlar som fått för lite kärlek som barn :-P

2010-03-11 @ 13:40:41
http://beckahbitch.se
Postat av: maddiz

Usch gumman! Förstår att du blev förbannad. Jag skulle nog ha blivit fly förbannad själv och säkert gjort allt för att leta upp personen. Du är en jätte bra mamma vännen. Och skulle lätt lämna mina barn till dig om jag haft några. Kram

2010-03-11 @ 13:57:38
http://raggarmaddiz.blogg.se/
Postat av: rebecca

vem fan har skrivit så?

2010-03-11 @ 16:15:37
Postat av: sophia

jag och min mamma tkr iaf att du är super härlig & att din blogg är. När vi läst din blogg tsm har hon skarttat lite och sagt att hon kännt igen sig även att jag va lik maya när jag va lite ;)

2010-03-11 @ 19:10:44
http://sophiapihlajainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0