Flåsarn- -

Tattarpackning denna gången också?

Faktiskt så är jag lite av en bitterfitta idag... ovanligt...

Hur jävla svårt kan det vara för folk egentligen att höra av sig?!
Snart så tar jag tag i saken med egna händer! Känner mig illa tvungen till det.



För övrigt så tänker jag nog börja packa lite mer här hemma idag, bra tidsfördriv liksom och vädret är ju kasst så det är väl lika bra att få packningen gjord.
Men vart ska man börja? vart ska man avsluta?
Har redan börjat packa ner Maya saker så att vi ska slippa plocka upp tusentals leksaker från golvet varje dag.

Visste ni om att jag är KASS på att flytta?!

När jag var 17 och flyttade hemifrån så packade jag inte någonting, jag krafsade bara ihop mina saker i IKEA kassar och kastade in i mina dåvarande svårföräldrars bil.
Jag glömmer aldrig vad den fittiga svårmodern sa till mig då:
-Lina, du ser ut som en zigenare nu med en sådan tattarpackning!
Jo tack sa jag, och du är gråhårig.
Hon blev tyst i allafall..
Nåja, min mamma var inte ens hemma den dagen som jag flyttade, så jag skrev en lapp och lämnade på köksbordet:
-NU HAR JAG FLYTTAT! HAHA! KOM FÖRBI SEN!

Ska jag vara riktigt ärlig så börjar jag bli bättre på att flytta för varje år som går så det är ju positivt iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0