Flåsarn- -

Jag och mina kändisvänner!

Dålig uppdatering här i några dagar, men det är ju helt enkelt så att jag har varit så upptagen med bröst och läppförstoringar, frisörbesök,nagelbyggande och solande att jag knappt hunnit kolla in här.
Har också haft fullt sjå med att umgås med mina vänner (bara kändisar) på Stureplan.
Några photoshoots har jag också hunnit med under helgen.. så med andra ord har denna helg varit UNDERBAR.

Shoppat har jag också gjort, ooops.. råkade shoppa upp 17.000:- kr... Andreas pengar.. men det gör väl inget? Han vill väl ha en snygg flickvän?


 






Men, om sanningen ska fram så har helgen varit dötrist..vi har bara varit hemma, och de enda kändisarna som jag har umgåtts med har varit de som varit med på TV.
Det enda lyxet jag har unnat mig var väl att tvätta håret.
Och enda shoppingen bestod av typ bacon och spagetti.


 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Ida

haha, men du kan ju komma till mig & gör naglar iaf när du känner för det :-p

2011-01-25 @ 11:06:05
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0