Flåsarn- -

Onsdagslängtan.

Det är Onsdagkväll nu, nästan läggdags också för den delen.

Andreas har varit bortrest sedan Söndags kväll och tro mig, det känns.
Först tänkte jag att det skulle vara skönt att få vara lite ledig från honom några dagar.. men så känner jag inte nu, jag vill att han ska komma hem, helst igår!

Men det har gått enklare än jag trodde med Maya, kanske beror på att det har varit så fint väder och att vi faktiskt haft saker att göra?
Jävlar om det börjar regna!!!

Maya har ändå lite svårt att acceptera att pappa inte är hemma och hon har lite svårt att förstå vart han är.. I bland så kommer det några små grinstunder då hon ropar och skriker efter honom, det är otroligt jobbigt, för hon är ju oftast pappas lilla flicka.


Ante och Maya i Furuvik - 2010

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Förtår din saknan, jag gör detsamma med johan då han är ifrån mig eller jag från honom. Man tror att det ska vara skönt, men efter en dag, inser man alltid hur mycket de betyder för en.

Tack Lina för vad det vet du :)

Kramar

2011-06-09 @ 14:46:28
http://lilytheflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0