Flåsarn- -

Back to black!

När klockan slog 20.00 så tänkte jag gå och lägga mig för att sova.. men så tjongade det till i skallen och jag började skälla på mig själv.
" va fan Lina, du är 25, inte 75!"
Så jag är fortfarande vaken.

Just nu sitter jag och är alldeles svart. Jag har liksom slängt i en massa hårfärg i skallen... men jag tror fan att en av färgflaskorna hamnade på kroppen i stället.
Håret behövde verkligen få en liten uppiffning efter sommarens heta solstrålar och sjöbad. Jag har inte färgat håret på flera månader, men nu kunde jag inte hålla mig längre.
Ärligt talat så såg jag för tääääskig ut i skallen, så jag hade inget val.

Kommer bli så skönt sen när den överblivna färgen är bortsköljd och håret har torkat, jag kommer känna mig som en ny människa.

Time to go back to black!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0