Flåsarn- -

Kvällens middag blev kaffe, ägg och två ruttna päron!

Mina öron börjar äntligen kännas bättre, men dom dunkar fortfarande och ibland kan dom göra ont. Men men, jag lever ju, och det är ju huvudsaken.

Varit en relativt lugn dag lär jag säga med bl.a tandläkarbesök för lilla Maya.

Till middag idag så blev det tacos, men det var inte lika gott när inte hela våran lilla familj var samlad.
Hade Ante varit hemma så hade det varit såååå mycket godare.

Fick nå tokryck nu på kvällen och började städa som en dåre, så jag glömde bort att natta min älskade dotter, men inte gick det någon nöd på henne heller, hon kikade lite på Smurfarna och lekte lite på sitt rum och "lagade mat" till sin älskade mamma.
När jag tog en paus så fick jag kaffe, ägg och två ruttna päron till pausmiddag.
(ett litet avklippt sugrör fick agera mat).

Kl 22 så kom vi överens i alla fall om att hon skulle sova, vi hann inte mer än att krypa ner i sängen och läsa 3 rader ur Ronja boken innan hon snarkade. Vadå lyckad nattning?!!

Jag röstar för sovmorgon i morgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0