Flåsarn- -

Mitt livs värsta dygn har nått sitt slut och jag kan äntligen pusta ut.

Precis när jag slöt mina ögon för att sova igår kväll så fick jag ett oroväckande chatmeddelande på Facebook.
Efter det var jag vaken hela natten med tankar snurrande i skallen, funderingar som gjorde mig galen och rysningar i hela kroppen.
Jag kände en oro utan dess like.
 
Men, allt det jag har känt under dessa timmar är inget om man jämför med känslorna,oron och obehaget som pappa och hans sambo "C" kände.
 
Åkte till jobbet med 06.10 bussen imorse, som vanligt, hade svårt att vara helt fokuserad på jobbet, men det var skönt att vara där och ha något att göra för att hålla tankarna borta. Men hela tiden så fanns dom gnagande tankarna i skallen...
Varför?
Hur?
När?
Var?
Frågorna som jag ställde mig själv var många och jag försökte ge mig själv svar, men det gick inte.
 
Stenen från mitt bröst och tyngden på mina axlar lättade efter ett sms som jag fick idag på förmiddagen.
 
Men fortfarande så finns frågorna kvar.
 
Det har varit helvetiskt.
 



Kommentarer
Postat av: Ingela

Kram

2012-11-14 @ 19:54:03
Postat av: Ingela

Kram

2012-11-14 @ 19:58:24
Postat av: Ingela

Kram

2012-11-14 @ 23:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0