Flåsarn- -

Separationsångesten blev för stor tillslut.

När jag stod i duschen för ca 1 timme sedan så började jag tänka tillbaka på mitt bloggande.
Jag har bloggat i över 10 år på olika ställen, allt från lunarstorm till familjeliv, men har haft denna sedan 2008.
Och jag var en väldigt aktiv bloggare, skrev flera inlägg per dag om allt och ingenting.
Sen föll det. Pladask.
 
Jag orkade inte skriva, jag fick idétorka. Flera gånger gick jag in här och försökte skriva  men det slutade bara med att jag raderade allt och stängde av datorn.
 
Men åter till duschen...
 
När jag hade funderat och tänkt ett tag så tog jag ett beslut.
Jag ska återuppta mitt skrivande.
 
Nu hoppas jag att det finns någon som fortfarande kanske kikar in här ibland?
 
 
 
Ser ni vad stor min dotter har blivit?
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Alltid lika kul att kika in här vi:-)

2013-05-26 @ 16:46:20
Postat av: Ida - Nagelteknolog

jaaa, kom igång med bloggandet igen!! :-)

2013-05-26 @ 17:20:37
http://ihuvudetpaida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0