Flåsarn- -

Ariel Castro är död, bra eller dåligt?

 
Okej, jag hörde om detta i morse när jag satt på bussen påväg till jobbet och jag blev glad som fan.
Ariel har kidnappat och våldtagit 3 unga tjejer och hållt dem inlåsta i hans eget hem mot deras vilja i flera år.
Han har torterat dem. Ena tjejen födde ett barn. Vems barn? Ariels.
 
"Jag är ett sexuellt rovdjur, jag behöver hjälp" har han själv skrivit i ett självmordsbrev från 2004.
 
En sådan man ska inte få leva. Han ska inte få be om nåd. 
 
Men efter närmare eftertanke:
 
Fan vad synd att han tog sitt liv.
Fan vad jävla synd att han själv fick välja mellan att leva eller att dö.
 
Han skulle ha fått torterats till döds av andra fångar. 
DET hade varit rättvist.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0