Flåsarn- -

För min hobby är ju den att jag inte har någon hobby..(urban exploring)

 
Grannen kom på mig med att sopa gatan utanför oss.. och hon förstod direkt att det hade med tristess att göra.
"Du måste skaffa en hobby" sa hon skrattande.
Och jag håller med.
 
Förut hade jag intressen... men inte längre. Jag trivs bäst i hemma liksom.. där jag kan strosa runt som den jag är.
Men nu måste jag verkligen skaffa mig en riktig hobby som är MIN, som jag får åka iväg och göra själv.
 
Och jag har börjat riktat tankarna mer och mer mot UE (urban exploring).
Sedan barnsben har jag varit intresserad av övergivna,gamla hus och dess historia. Så det vore ju perfekt för mig nu när jag har körkort och allt att bara sätta mig i bilen och dundra iväg till någonstans och ingenstans och leta efter övergivna objekt att fotografera och utforska.
 
För några år sedan så drog jag och Ante tillsammans med några andra iväg norrut för att kolla in Norrfly.. och det ångrar jag verkligen inte. Vi passade även på att besöka Prickiga Huset.
Så jävla häftigt var det!
Ni kan läsa om det HÄR och HÄR.
 
Är med i en grupp på FB också som heter Övergivna Platser och jösses vad jag avundas människorna i den gruppen som till och med utforskar ställen utomlands!
 
Det negativa med mig nurå det är ju att jag är så jäkla skraj.. så jag vill inte hålla på med sånt här helt ensam.
Någon som vill hänga på någon gång?!
 
 

Kommentarer
Postat av: Grannen

Men jag vill ju 😃👍

Svar: vad bra :-)
Lina Forslund

2015-01-06 @ 11:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0