Flåsarn- -

Tipsa mig nu!

 
Jomensåatte´... nu sitter jag här igen.
Ante jobbar och Maya sover.
Har försökt kolla upp några "nya"bloggar att läsa men ingen faller mig i smaken.
Allt handlar ju om samma sak nuförtiden..

*Barnkläder
*Kläder
*Smink
*Mat
*Bakning
*Inredning
Men hallå liksom, enough is enough.
Ge mig ROLIGA bloggar med ROLIGA människor.
Jag vill skratta, gråta och få inspiration.
INTE bli deppig och slita mitt hår bara för att jag inte har råd att klä min dotter eller mig själv i dyraste märkeskläderna, köpa det bästa sminket på marknaden och anställa en egen make-up artist. Jag vill inte behöva känna mig misslyckad för att jag inte kunde ha det där fina jävla huset med den fina inredningen med duktiga kladdfria ungar (som tydligen också ingår om man ska tro dessa jävla bloggar).
Jag vill inte heller behöva känna mig som en dålig morsa bara för att jag inte steker pannkakor varje torsdag eller bakar bullar "bara för att jag kan, en tisdagsmorgon när hela familjen sover sött i sina sängar".
 
Jag vill läsa om riktiga liv!!!!!
Och hörs sen!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får gärna läsa min nystartade blogg om du vill, kanske inte så jätte rolig läsning men det är en blogg :-)

Svar: Då vill jag gärna ha en adress också :)
Lina Forslund

2015-01-04 @ 23:28:31
Postat av: steff

Jag brukar läsa : http://blogg.mama.nu/elaineeksvard/

Hon skriver om lite allt möjligt, men något jag tycker hon gör som det är väldigt få som gör är just att skriva om sina tankar (som ibland kan handla om att hon känner sig som en dålig mamma osv). Dessutom tycker iaf jag att hon har humor så läser du inte redan hennes blogg så titta in där :D

Svar: tack för tipset
Lina Forslund

2015-01-05 @ 12:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0