Flåsarn- -

Dag 16, med fokus på att må bättre!

Go förmiddag!
 
Igår eftermiddag så släpade jag med mig Maya och hennes vän till Pilparken som ligger här i närheten, jag ville prova på att jogga lite grann. Sagt och gjort, lite jogg blev det men jag satsar på längre sträckor i fortsättningen, men jag är iaf nöjd över att jag försökte! 
Sprang sedan lite upp och ner i kyrkotrappan. 
 
När Maya hade somnat igår kväll så satte jag mig på cykeln, kikade på biggest loser -14 och cyklade 9km. Hade verkligen kunnat cykla längre men Ante hade låst sadeln så jäkligt att jag inte kunde sänka den och därför gav jag upp. Det är ju ca 20 cm längdskillnad på honom och mig så det är klart jag behöver ett lägre läge på cykeln.
 
Idag tänker jag ta en "vilodag". Inte för att jag vill... men mer för att kroppen behöver det.
Fast vi får väl se hur det blir, kanske tar en långkörare på cykeln ikväll iallafall.
 
Strax ska vi åka och handla! 
Det är riktigt kul att gå runt i affären nu och kika efter BRA och NYTTIGA varor. Lite som en sport det med ;)
 
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0