Flåsarn- -

Dags för vecka 2 i tävlingen!

Har för någon timme sedan lagt färg i håret, var ju tvungen att färga min lilla utväxt... och så lade jag mig i badet och läste.
Fan vad jag uppskattar att kunna krypa ner i ett varmt skumbad med en tidning när jag vill få lite egentid.

Imorgon så börjar 2:a veckan av Idas och min lilla tävling :)
Ska bli lite halvt spännande att kliva upp för att väga och mäta mig..inte för att jag tror att nåt har hänt, men endå.. bra att hålla lite koll :)

Imorgon så ska jag kliva upp tidigt, siktar på 8.. eller samtidigt som Ante, alltså klockan 6.30...
en promenad ska jag ta också... blir rundan upp i byn.. och sen ska jag gå hem till pappa och Catarina, slänga av Maya där en liten stund så att jag får gå och sola en snabbis.


Idag blev det inte heller någon promenad.. fan.. i 2 dagar så har jag skippat det *dumma mig*
men jag har iofs lekt med Maya,städat och sånt där.. så förhoppningsvis så har man bränt någon kalori iaf.

Får se om jag skriver nåt mer senare.. tvivlar på det.. men man vet aldrig.




Kommentarer
Postat av: Ida

japp v.2..fan vad duktiga vi är=) ska upp med jörgen imörra jag och väga/mäta mig.. tänker

ju inte räkna med nå tokbra resultat precis..

men skulle inte va så fel om man tappat 1cm någonstans iaf :P (Lr 1Kg).. ja..ja.. får la se hur det ligger till imörra..!

2009-01-11 @ 23:18:53
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0