Flåsarn- -

Nu ger jag upp!

Klockan är strax 3... och jag har diskat och plockat lite här hemma.. men nu ger jag  upp, några timmars sömn behöver jag faktiskt.
Ante ska kliva upp kl 6... och jag tänkte inte vara sämre jag heller, för jag vill kliva upp senast 8.30.. annars kommer jag inte hinna med ett skit här hemma.
Ska fortsätta städa imorgon liksom.. och gå ut på promenad.

Fan, imorgon är det Fredag.. eller ja.. nu är det Fredag.
Ska försöka få med mig Ante till Sandviken och Willys för att handla lite mys till Let´s Dance som börjar då :)
Men nope, myset kommer inte bestå av godis och chips.. nej nej.. det blir morot och gurkstavar med någon god dipp bara :)
Snart har man fan klarat hela första veckan av "tävlingen"!
Känns bra, även fast jag vet att jag inte har fått nåt resultat ännu.. för liksom, än är det inte försent.. det finns ju fler veckor ;)
Men det känns iaf skönt att jag inte har fuskat något!



So Long Suckers.

Nu ska jag röka och sen sova.... i soffan....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0