Flåsarn- -

Vårda förhållandet innan det är för sent.

När man blir föräldrar så är lätt att glömma bort sig själv och sin partner, man hittar inte på lika mycket saker med varandra som man gjorde innan och man kanske inte visar varandra lika mycket uppskattning längre.

Då är det bra att "bolibompasexet" finns!

Kl 18 visas Bolibomba- sätt barnet/barnen framför det och ta din sambo i handen och smyg in i sovrummet, pang tjofs,slafs och nafs - 10 min, allt är klart och alla är nöjda och glada. Barnet har inte märkt någonting, förutom att mamma och pappa är på ovanligt gott humör.

Själv är jag jävligt kass på att vårda mitt förhållande, det erkänner jag.. och inte ens en tillstymmelse av "bolibompasex" sker här hemma.. Nä här lever vi i celibat.
Det har till och med gått så långt att kramar och pussar känns som något förbjudet.

Haha.. vi kanske borde göra något åt det innan det är för sent?  Kanske följa mitt eget råd?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0