Flåsarn- -

Att ta sitt barns liv och ändå får fortsätta leva.

Suttit och slöläst lite på Aftonbladet nu och läst om den där avskyvärda Sigtunamamman som mördade sina 2 söner och även en norsk mamma som dränkte sin 1 åriga dotter i en hink och lät allt visas på Skype.

Jag mår illa. Jag vill kräkas. Jag vill skrika.

Hur FAN kan man medvetet vilja döda sitt eget barn?  Hur i hela helvete kan man knuffa sina barn ner i vattnet från en brygga och sedan stå, se på och lyssna på hur dem skriker, länge ?
Det spelar ingen roll hur jävligt ens liv är, INGET gör att man har rätt att ta livet av sina barn!
Tanken var att Sigtunafittan också skulle ta sitt liv men vågade inte. 

"Först knuffade hon de två pojkarna från en brygga i sjön men där fick de tag i bryggkanten och klamrade sig fast. Hon plockade upp dem och tog med de två blöta pojkarna till en annan brygga.
– Elias sa, mamma jag vill gå hem, jag vill inte bada, säger hon i förhör.På denna brygga, där barnen sedan hittades, knuffade mamman dem båda samtidigt i vattnet. I förhör säger mamman att varken hon eller barnen kan simma."

Hon förtjänar inte att leva. Hon förtjänar inget drägligt liv. Hon har tagit två små pojkars liv, två små pojkar som hade kunnat vuxit upp och bli helt underbara män.

Och den där norska jubelidioten som dränkte sin dotter i en hink borde bli stenad till döds.

"I polisförhör har kvinnan nekat till dråp och sagt att hon bara varit ute efter att uppfostra flickan."
Uppfostra? vad skulle flickan lära sig genom att få huvudet nertryckt i en tioliters hink full med vatten?

Jag blir äcklad!


Aldrig, ALDRIG, hur jävla uselt mitt eget liv vore så skulle jag ALDRIG komma på tanken att ta min dotters liv, min fina älskade lilla dotter.
Jag kan inte ens tänka mig in i en sådan situation där jag medvetet skadar henne.
Nä usch.

Folk säger alltid till alla mammor och pappor : "Du är den bästa mamman/pappan ditt barn kan ha"
Skitsnack! Det finns flera tusentals föräldrar som skulle vara bättre lämpade mammor och pappor till ditt barn.


Nu är jag arg, bitter och ledsen.
Jag är så innerligt ledsen för barnens skull.

Tyvärr så sker sådant här ofta, överallt i världen, långt i från alla fall av barnmord uppmärksammas i media.

Mina tankar ikväll och i natt går ut till alla de barn som lever i ständig skräck, terror och misshandel och till de barn som pga ovanstående orsaker idag ligger begravda under jord.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0