Flåsarn- -

Att sova länge när man har lovat...

Sussi Forslund är expert på att sova bort saker som hon har lovat.

I natt så snackade vi på MSN och hon sa att hon ville följa med hem till pappa och Catarina, hon frågade vilken tid hon skulle behöva kliva upp om hon behövde ca 40 min att bli klar med morgonbestyr och ansiktsmålning, jag var då generös tyckte jag som sa att det räcker om hon kliver upp kl 10.
"Kirrar det jag" fick jag till svar.
Vad bra, tänkte jag.

Nu är klockan 11... jag har smsat Sussi men inte fått nåt svar.. hon ligger med all säkehet och sover.
Dröjer nog tills klockan 14 innan hon kliver upp.

Detta har hänt ofta, jag är inte förvånad...

En gång så glömde hon bort mig totalt.. då fick jag stå och vänta på henne utanför Konsum i en timme.. det inlägget kan du läsa om HÄR.

Så lystring alla läsare!!
Bli inte vän med denna tjej om ni är morgonpigga!


VARNING!


I skrivandets stund så får jag ett sms tillbaka från henne.. hon är nog vaken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0