Flåsarn- -

Kvälls mys,idol och död?

Käkat har vi gjort redan... gott som tusan var det, och mätt blev man :)
Maya älskade maten och sa "mmmmm" vid varje tugga typ.
Kul när man gör mat som folk uppskattar.




Har suttit och kikat på idol.. tyvärr så tror jag att Robin inte håller måttet.. men jag önskar så in i norden att han får vara i final.. men det kommer nog inte ske..

Var ut och rökte nyss.. var en dyster stämning utanför porten..

Ni vet pensionärerna som jag har skrivit om tidigare, tex HÄR och HÄR....
det verkar iaf som om att gubben där har dött...
hans fru och döttrar kom precis med en bil.. och ja, det var väldigt dystert..

Men så kom jag att tänka på att det har varit väldigt lugnt hos dom
i några dagar, han kanske har legat på sjukhus eller nåt?

aja.. nu ska jag kika vidare på nätet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0